Profil

2009. december 7., hétfő

1 kis szabadidő





Volt egy kis szabadságom a hétvégén, szerencsére akadtak bébiszitterek, igy végre kicsit kikapcsolódhattam. Elővettem a jól lezárt dobozokat, szétterítettem a gyöngyöket a konyhaasztalon, és munkához láttam. És láss csodát, megszületett ez a karkötö.



Elég egyszerű darab, a gyerekek miatt döntöttem a szövés mellett, nem tudtam, hányszor kell majd letennem, de egész jól ment, attól függetlenül, hogy egyszer még a cérna is elszakadt  :)

Más...
Ezt úgy gondoltam, meg kell mutatnom, Énok ebédel :)



Hát nem zabálnivaló?

3 megjegyzés:

  1. nem akarok melózni menni! Énokot akarom!!!! brühühü!!!!

    VálaszTörlés
  2. :) szivesen kölcsön adom, ha pedig még a suliba is magadal vinnéd biztos ssegitene órát tartani

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés