Profil

2009. december 18., péntek

Zsepitartó





Kicsi lánykám meglátta a decemberi Praktikában a zsepitartókat, és azt mondta, neki is kell. Meg is csináltam, igaz, nem a hóembert meg rénszarvast, mert nem volt megfelelő anyagom hozzá (megjegyzem, ez sem filcből van), de azért nagy sikert aratott, akkorát, hogy mire hazaértem a fodrásztól, úgy elrakta, hogy nem tudtam megmutatni a nenának :). Ilyen lett:





Na, és persze leesett az első hó (igaz, már pár napja, de csak most sikerült lefotózni lurkókat).


Mi így szánkózunk :)

Ma este elvittem a gyerekeket szánkózni, vagyis csak két házig jutottunk, mert amikor hátranéztem, látom Anna elaludt, Énok is nagyon laposakat pislog, gyorsan visszafordultunk, mert féltem, hogy elveszítem a csajszit, még jó, hogy nem esett le. Szerencsére jött a szomszédasszony, és segített hazahúzni az alvókat, mire hazaértünk Anna félig lógott a szánkóról. Messziről nagyon viccesnek tűnt az egész helyzet.

2 megjegyzés:

Összes oldalmegjelenítés