Profil

2010. január 20., szerda

Díjat kaptam :)


Nagyon megörültem, ez az első díjam, köszi Csilla. Hosszas gondolkodás után sikerült összeszednem 7 dolgot magamról:

1. reggel az első dolgom, hogy megiszok egy bögre finom mézes kávét;

2. szeretek egyedül lenni, csak úgy magammal, nem gondolni semmire, csak a csendet vagy zenét hallgatni;

3. amikor terhes voltam, alig vártam, hogy megszülessen Énok, és megihassak 1 nagy pohár jó hűvös sört, citromosat;

4. ha kajáról van szó, akkor tenger gyümölcsei, imádom a kagylókat, rákokat, de az igazi kedvencem a tintahal;

5. szeretnék megtanulni kötni meg gitározni;

6. sosem találom a mobilom, mindig le van merülve vagy halkítva;

7. van jogsim, de nem szeretek vezetni, igy már 7 éve csak nézegetem.


És kinek adom tovább?
Mindenkinek, akit rendszeresen olvasok, és engem olvas rendszeresen, fogadjátok szeretettel :)

2 megjegyzés:

  1. köszi Bea, nekem is hiányzik néha a jó szó. Megtanítlak kötni és kenyeret sütni!

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés