Profil

2010. január 4., hétfő

Kísérlet tündeszárnyon



Ma kísérleteztem egy kicsit gyurmával. Valahol olvastam, hogy a fénymásolatokat át lehet sütni a gyurmára, hát én kipróbáltam, és láss csodát: sikerült!



A cicás füli közelről. Kicsit szerelmes lettem bele, annyira cuki. Én rajzoltam! :))
...
Igaz még nincs farsang, de nem bírtam ki, muszáj volt ráadnom  Énokra a kis tündeszárnyat. Igaz, Anna kapta, de mióta rájött, attól hogy szárnya van, még nem tud repülni, nem hajlandó felvenni :). Énok pedig nem ellenkezett :).



Közben pedig még dúdolászott is, amin Anna a háttérben jót nevetett.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én régóta gyurmázom,de erről az átsütős dologról még nem hallottam. Elárulnád nekem, hogy csinálod?

    Nagyon cukik a gyerkőcök :-)

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés