Profil

2010. március 30., kedd

Mostanában csináltam...






4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik minden egyes darab :) Olyan drót bogyót, hogy lehet készíteni, ami a legfelső képen van a nyakláncon?

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez aztán a termés! Az a barna-narancs kompozíció... :-D Most barna, lila korszakomat élem.

    VálaszTörlés
  3. - Ági - a bogyó nagyon egyszerű, úgy csináltam mint a pamut gombolyítás,csak az ujjamra kezdtem tekerni, hogy üres legyen a közepe, mondjuk 4x az ujjad köré tekered a drótot, leveszed, és keresztbe tekersz rajta szintén 4x, és mindig forditasz egyet meg tekersz, úgy hogy közben gömb formálódik (hát elmagyarázni nehezebb mint megcsinálni, de ha nem sikerül szólj és felteszek egy videót róla :o)). a végén pedig viszahajtottam és fogóval jól összeszorítottam, hogy ne tudjon szétesni.

    VálaszTörlés
  4. Vmi hasonló módszerre gondoltam én is :) köszönöm! kipróbálom majd, tuti menni fog :)

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés