Profil

2010. március 30., kedd

Gyurma 2. rész



A napokban akadtam erre a videóra a you tube-on, ki is próbáltam, sokkal szebb élesebb képet kaptam mint amikor csak úgy átsütöttem a papírról,  vagy állni hagytam egy ideig.

- röviden miről is van szó:
az átnyomtatandó mintát nem egyszerű papírra, hanem sütő papírra nyomtatjuk, ez a papír zsírossága miatt ledobja magáról a festéket, és ha nyomtatás után rátesszük a gyurmára szépen átkaparható, mint ahogy az a videóban is lászik, óvatosan kell bánni vele mert könnyen elmaszatolódik.
...ja és a nyomtatás nem egyszerű az sütőpapírra mert nagyon vékony, ezért ajánlatos alátenni egy fénymásolópapírt, az aljánál kb 1cm-t behajtani és belefogni a kiszabott sütőpapír szeletet, a kicsi hajtás nézzen a nyomtató felé,mert igy fogja felkapni, és nem fogja össegyűrni, viszont rányomja, és már kapargatható is a minta a gyurmára. És ennél a tehnikánál is lézer nyomtatót kell használni.

Jó próbálkozást! :o)

1 megjegyzés:

  1. Pont jókor jött a tutorial kiegészítés, most kísérletezek majd. Köszi!

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés