Profil

2010. április 9., péntek

Díjat kaptam :o)

Díjat kaptam Nasitól, nagyon köszönöm! :o)))



Szabályok:

1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akinek átadom a címet.


5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba: 

Név: Virág Beáta
Becenév: bea
Lakhely: Kishegyes, Vajdaság
Születési hely: Szabadka, Vajdaság
Magasság: 155 cm
Névnap: március 22
Foglalkozás: anyuka
Testvérek: öcsém Laci
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar, szerb, német, angol
Gyűjtemény: régen szalvétát gyűjtöttem, de már nem tudom hol vannak 
Cipőméret: 36-37
Iskola: egy félbemaradt főiskola grafika szakon
Zsebpénz: húha, a páromtól kapom :o)
Álom: sok van
Háziállatok: Tolsztoj kutya, valamit Doroti, Albert, Doroti anyukája, Pici1, Pici2 és a többiek (halak)




6. Megnevezem, hogy kitől kaptam, és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:



5 megjegyzés:

  1. Kedves VBea! Nagyon szépen köszönöm a díjat, de a szabályzatát nem fogom tudni betartani így inkább nem fogadom el. Én már legalább 1 éve nem adok tovább díjakat és nem is teszem ki őket a blogomra. Nem akarok ugyanis megbántani senkit ezért nem válogatok a kedvencek közül. Ezért ne haragudj, de vissza kell mondanom az 1. pont miatt. Azért boldog vagyok, hogy megtiszteltél (volna) vele. :)

    VálaszTörlés
  2. Megérdemelted:) Nagyon ügyes dolgokat csinálsz!

    VálaszTörlés
  3. ezek fantasztikusak!!!:))), és ezek az almák!!!! nagyon jo!!

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés