Profil

2010. április 8., csütörtök

Dobby





Kisöcsém, aki már nem is olyan kicsi, de még mindig szereti a mesebeli lényeket, a hétvégén lesz szülinapos. Egyszer megkért, hogy rajzoljak neki egy ijesztő trollt, mert az a karaktere a Mágusban. A rajz sajnos még nem született meg, de gondoltam, egy házi elfnek biztosan megörülne. Most olvasom a Harry Pottert, és van benne egy kicsi, piszkos kis koboldszerű valami, akit Dobby-nak hívnak, úgy érzem, a kreálmányom rá hasonlít (semmi esetre sem a mintára, ami alapján csináltam :o)
Süthető gyurmából van, tegnap délután csináltam, nem is tartott sokáig, amin meglepődtem, mert azt hittem napokig szobrászkodom majd, de nem így történt. Ja, és  amiért nagyon büszke vagyok rá, ő az első szobrocskám, még soha sem próbáltam ilyet csinálni. A festést még gyakorolni kell, de attól függetlenül egész jó lett.

7 megjegyzés:

  1. Szia Bea!
    Nagyon jó ez a figura, teljesen élethű! Gratulálok az elsőhöz :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes és ügyes a kidolgozás.
    Gratulálok :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, gratulálok! Én már sokadik szülinapomat ültem, de még én is hiszek ezekben a csodás lényekben, legyen akár meseszerű, legenda, vagy ki tudja, köztünk élő? :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, köszönöm, köszönom :o)

    VálaszTörlés
  5. Eszméletlenül jól sikerült!

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés