Profil

2010. június 16., szerda



Miközben én olyan ritkán jelentkeztem, megint elmúlt  egy év,  Anna 3 éves lett, meg persze óvodás is (vagy is ősztől) amit mindenkinek el is újságol, Énoknak pedig az első szülinapja volt, hihetetlen hogy elmúlt az idő.

Na persze közben másra is jut idő :o)

Ajándékot kaptam a  kedves sógornőmtől  ccsigaház Csillától,  egy nagyon aranyos kismadarat :o)
Ugye milyen cuki :o)
 Még egyszer nagyon köszi, imádom :o)









Aztán kísérleteztem kulcsokkal, mert a kapu és a bejárati ajtó kulcsa teljesen egyforma, én meg utálom keresgélni a jót, így gondoltam gyurma ruhát adok rájuk, hát így sikerültek. Nem tudom mennyire lesz tartós, még nincs tapasztalatom, de a gyurma kulcstartóm is elég jól bírja a strapát, remélem a kulcsok is.








 Persze az ékszerek sem maradhatnak el, abból is készült néhány, de még csak egyről van fotóm, mert ez még készen sem volt teljesen már akadt rá vevő is, így gyorsan mielőtt elvitték lefényképeztem, ezt meg is mutatom, a többit majd később :o)

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok a csemetékhez! :) A kulcsos ötlet fantasztikus, le a kalappal! Majd mesélj, hogy bírták. :) És a medál is szuper!

    VálaszTörlés
  2. Köszi :o)
    Egyelőre még bírják, az egyiket a párom használja, rengeteg kulcsot tart a kulcstartóján, ha valaki jó a tesztelésre akkor az ő :o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik nekem is a kulcsos-ötlet! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek! Gratulálok a vásáros eredményhez is :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Bea! Van számodra valamim a blogomban!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kreatív vagy, micsoda ötlet ez a kulcs!

    VálaszTörlés
  7. Köszi :o)
    És még mindig használatban vannak, nem gondoltam, hogy sokáig birják.

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés