Profil

2010. augusztus 30., hétfő

Elmaradás


Már régen kaptam a díjakat Prugnától és szalleranditól, amit nagyon köszönök nekik mégegyszer, jól esett hogy gondoltak rám.
 És akor jöjjön a 7 dolog rólam:

- reggel nem tudok felkelni kávé nélkül, egész nap morcos vagyok ha nem iszok kávét :o) azt hiszem függő vagyok

- imádom az Agatha Christie regényeket

- ha valahova elutazunk mindig kavicsokkal - kövekkel térek haza (és azt hiszem ezt a lányom is örökölte, mert a tengeren nagyon megtetszett neki egy kisebb szikla, és úgy gondolta, haza hozhatnánk, megjegyzem akkora volt hogy meg sem tudtam mozditani, de megbeszéltük, apa küld érte egy emelőt, és hazaszállitatja :oP)

- 8 éve van jogsim, de eddig nem vezettem, a nyáron erre is jutott egy kis időm, gyakorolom a vezetést, hurráá

- végre a kötés is sorba került, egész jól haladok, most még a horgolást kell megtanulnom :o)

- szeretek rajzfilmeket nézni

- és szeretem a csokit

És kinek adom tovább?
Mindenkinek aki az oldalamra látogat :o)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Összes oldalmegjelenítés