Profil

2010. december 3., péntek

vásárok is

Mostanában nem nagyon volt időm jelentkezni, kicsit el vagyok havazva, meg az egész család betegeskedett, a gyerekek  kezdték, mi pedig folytattuk.
Már két pénteken is kiálltam a piacra árulni, nagyon jól éreztem magam, az üzlet is mennt egy kicsit, igyekszem karácsonyig minél több piacra kimenni.
Jelentkeztem a topolyai karácsonyi vásárra, ami december 13-án kezdődik és 23 -ig tart , ott is leszek majd.
De lesz Kishegyesen is, december 17 - én, még nem jelentkeztem, remélem még nem késő.
Holnap pedig megtartom életem első előadását a gyurmázásról, már nagyon izgulok, remélem minden jól megy majd.
 Most pedig csak alkotok-alkotok, lassan kifogyok az ötletekből. :o)










ezt a két mintát Iris Mishly-nél találtam (ha felíratkozol a hírlevelére ingyenesen letölthetők az oldaláról)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Összes oldalmegjelenítés