Profil

2011. január 25., kedd

Kicsit eltüntem, de még megvagyok :o)

Tartalmas volt a múlt év vége, karácsonyi vásárok, piacozás, kiállítás, előadás, könyborító tervezés, fonalak ez mind szinte egy hónap alatt történt velem, a máskor nyugis napjaimban. Jól esett ez a kis mozgolódás :o)

De hogy az elején kezdjem, a piacozással kezdődött még november végén, úgy döntöttem karácsony előtt kiállok a piacra egy kicsit, amit nem is bántam meg, mert rengeteg dicséretet kaptam, meg még sikerült eladnom is ezt azt.

Aztán jött a december, amikor megtarthattam életem első előadását a polymer gyurmáról Nagybecskereken (Zrenjanin) ahova dr. Szőke Anna hívott meg, ovónőknek kellet bemutatnom ezt a csodálatos sokrétű anyagot.

Decemberben történt még, hogy teljesen véletlenül megtarthatam első úgymond önnáló kiállításomat is, amit szintén dr. Szőke Annának köszönhetek, felkért, hogy a karácsonyi előadása után tartsak egy kis tárlatot a munkáimból, ami nagyon jól esett nekem.

És utánna jöttek a karácsonyi vásárok, amikről már meséltem.

Közben könyvborítót terveztem a Híd folyóirat új antológiájának, persze elfogadták a tervemet, aminek nagyon örültem és az alapján csinálták meg a köny borítóját, ami már meg is jelent. 12 társszerző munkája  szerepel benne és a férjem is köztük van :o) Aaron Blumm néven.

a terv :

(a könyvet sajnos nem tudom még megmutatni, de majd csatolom ide alá, amit szerzek egy képet róla, mert természetesen nem pont ilyen lett)

És végül, de nem utolsó sorban egy üzletbe is belefogtam, Barka fonal disztribútor lettem, tehát már nálunk is elérhetők a csodaszép Barka fonalak, erről bővebben
itt:
webshop-blog


1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a munkáid és nagyon örülök a Barka fonalaknak!!!:)

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés