Profil

2011. február 17., csütörtök

JÁTÉK!!! JÁTÉK!!! JÁTÉK!!! - GIVEAWAY!!! + meglepetés + suprise


Húú, de régen játszottunk már,  közeledik  a blogom második szülinapja, egyre több a rendszeres olvasóm, meg a Facebook oldalam követője, gondoltam meglepek valakit valami aprósággal.


A feladat a következő 
 megjegyzést hagyni és kitenni a képet a blogodon, 

 ezenkívül a Facebookon is lehet játszani, ott is megjegyzést kell hagyni, és megosztani a játékot :o)
(aki mindkét helyen hagy megjegyzést dupla eséllyel indul) :o)

Sorsolás február 23-án

A nyeremény pedig egy horgolt nyaklánc lesz amiből egy darabka látszik is a képen, holnap pedig megmutatom az egész láncot :o)

+  meglepetés 
mivel két helyen játszunk úgy gondoltam egy gyurmás nyakláncot is kisorsolok
tehát két nyaklánc vár gazdára :o)

 hajrá jelentkezzetek a játékra
...


Wow, It's a  long time ago since I've made a giveaway. The second  birthday of my blog is approaching , there are more and more of  followers, and every day more followers of my Facebook page, I thought I suprise someone.

You have  to
blog about this post and leave a comment below,

also you can play on Facebook, leave a comment, and share this game :o)
 (Who  leaves coments on both places starts with a double chance :o)

The giveaway ends on february 23.


The price is the crocheted necklace. More pictures tomorrow. :o)

+ suprise,
 I thought, because we are playing on two places, you can get a chance to win a polymer clay neclace too

well there are two necklaces looking for a new owner



12 megjegyzés:

  1. Kedves Bea,
    nagyon boldog blogszülinapot kívánok előre is!
    Kíváncsian várom a sorsolást és remélem nekem kedvez a szerencse.
    Üdv,
    Susu

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot Bea! Még nincsen horgolt láncom,jó lenne ha ez megváltozna :)ha gondolod látogass el hozzám hasonló okoból :D itt hirdetlek zsuzsihobby.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Én is jövök, ide raktalak ki: http://ingyenholmik.blog.hu/2011/02/16/viragbea_jateka_februar_23_ig

    VálaszTörlés
  4. Hát akkor játékra fel! Először is gratulálok a blogszülinap alkalmából! Habár horgolt ékszereket én is készítek, magamnak még nem is csináltam. De azt hiszem a közeljövőben nem is fogok, ezért jó lenne nyerni egyet... A képrészletből ítélve ígéretes darab, szóval szeretném! :)

    VálaszTörlés
  5. Előre is gratula a szülinaphoz és igen, szeretnék részt venni a játékban, már csak azért is, mert még soha nem játszottam ilyet!:D Ja és nem utolsó sorban, hogy fantasztikusak az ékszereid!

    VálaszTörlés
  6. Kedvencem a zöld!!! Gyönyörű, amit látok!

    VálaszTörlés
  7. Szia Bea! Most találtam rád, örömmel olvasgattam nálad! Kitettelek a blogomba, nézz be hozzám ha lesz kedved!
    Üdv Martonosról, Monica

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a közelgő évfordulóhoz!
    Szeretnék benevezni a játékba!

    VálaszTörlés
  9. Boldog blog évfordulót! :) Én is szeretnék játszani! Köszi: Andi :)

    VálaszTörlés
  10. Az előbb nem küldte el, úgyhogy még egyszer próbálkozom. Boldog blog évfordulót!:) Én is szeretnék játszani! :)
    Köszi: Andi

    VálaszTörlés
  11. ezennel lezárom a játékot, következik a sorsolás, sok szerencsét mindenkinek :o)

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés