Profil

2011. február 18., péntek

Varázsgyöngyök - Magic beads

Néhány újdonság tőlem, a varázs gyöngyök ihlették ezeket a láncokat,  a karácsonyi vásáron vásároltam zöldet meg pirosat, aztán beletettem őket egy dobozba és elfelejtettem, hogy vannak. A minap bőrt kerestem, mert azt hittem van még, közben kiderült, hogy vennem kell, mert elfogyott, akadtam rá a gyöngyökre, leültem és azon töprengtem mit csinálhatnék belőlük. Így születtek meg az alábbi nyakláncok. :o)
Érdekelne a véleményetek, mit szóltok az új stílusu nyakbavalóimhoz? :o)
Some new stuff from me, the magic beads inspired these necklaces, I bought these beads on the Christmas fair, and then forgot about, The other day I was looking for something, and I found them. Then I tried to figure out what to do with them, so, here they are. :o)





(ez pedig az egyik nyeremény - this is one of the prises)

I would like to know  what are you thinking about my new styled necklaces :o)


3 megjegyzés:

  1. Bea, a piros is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek. A pirosról egy pipacs a zöldről pedig az ágasvári turistaház melletti zöld rét jut az eszembe.

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen :o)akkor mégis van más is akinek teszik nem csak nekem :o)

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés