Profil

2011. június 12., vasárnap

A méhecske - Little Bee

Hála egy kis méhecskének, van egy kis időm bloggolni, szörfölni a neten, ugyanis tegnap estefelé, úgy döntött, hogy feláldozza értem az életét, és úgy megszúrja a talpam, hogy ma lábra sem tudok állni. Még ha mezítláb járkáltam volna, megérteném,  ami történt velem, de papucsban voltam, és most sem értem, mire gondolt, amikor berepült a papucsomba, mert tudhatta volna, hogy letaposom, és ő védekezésből duplára növesztette az egész lábfejem, úgyhogy most ágyhoz vagyok kötve, mert minden lépés iszonyatos, azt hiszem soha többé nem hordok papucsot :O)

Thanks for a mad little bee, I have time to blog and surf on the internet, because yesterday evening a little bee tought I don't need to walk for a few days. I don't know why did she this to me, I wore my slippers, and she flew into it, so I stepped on her, and now I have a swollen leg. 

Szóval, még az eset előtt csinálgattam ezt-azt, például ezt a két cukorfigurát is, amit tortadísznek szántam, bár nem vagyok velük megelégedve, még is megmutatom 
Anna el is nevezte őket Paca a kutyus és Kung-Fu Panda a maci :)

Well, before this accident, I made some fondant figures:


Múlt hétvégén kiállítás volt az iskola galériájában, a VI. Kézimunka és Kézműves Kiállítás, amin persze én is részt vettem.

...last week I participated in an exhibition





és egy új horgolt nyaklánccal is bővült az eladó ékszereim sora.

...and made a crocheted neklace.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Összes oldalmegjelenítés